МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ


Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №1

комунальної власності територіальної громади

23100, вул. Коцюбинського, 39,м. Жмеринка, Вінницька область, Україна,

телефон 2-24-28; 2-29-28 e-mail: zosh_1_zhm@ukr.net

Н А К А З

«____31___” __08___ 2020 р № _62_

Про затвердження Тимчасового порядку ,
та протиепідемічних заходів організації освітнього
процесу у закладі в період карантину в зв’язку з поширенням
коронавірусної хвороби (Covid 19) у 2020-2021 р.н.

Відповідно до Закону України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»,

на виконання постанови Головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 р.№50 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (Covid 19) » та листа Міністерства освіти і науки України від 05.08.2020 р.№1/9-420 «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році»,на підставі рішення педагогічної ради (протокол №1 від 31.08.2020 р.) та з метою організації освітнього процесу і запобіганню поширення коронавірусної хвороби.

Н А К А З У Ю:

1. Затвердити Тимчасовий порядок протиепідемічні заходи організації освітнього процесу у закладі в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (Covid 19) у 2020-2021 н.р. (Додаток№1).

2. Призначити відповідальними особами за щоденний контроль та виконанням Тимчасового порядку, протиепідемічних заходів заступникив директора Скворцову О.В.,Пугачову Н.М..

3. Відповідальним особам за щоденний контроль та виконанням Тимчасового порядку , протиепідемічних заходів доповідати директору школи щодо стану виконання відповідних заходів щоденно до 13,00,а у випадках надзвичайної ситуації негайно..

4. Класним керівникам 1-11 класів довести зміст даного наказу до відома учнів та їх батьків , проводити роз’яснювальну роботу з метою забезпечення виконання даного Порядку .(до 01.09.2020 р.,протягом терміну дії Тимчасового порядку)

5. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 1 ____________________С.Ю.Шмаль

З наказом ознайомлені :

Скворцова О.В.____________________________

Пугачова Н.М._____________________________

Додаток 1до наказу

від 31.08.2020 р. № ___

Тимчасовий порядок та протиепідемічні заходи

організації освітнього процесу у закладі в період

карантину в зв’язку з поширенням корона-

вірусної хвороби (Covid 19) у 2020-2021 н.р.

Цей порядок та протиепідемічні заходи діють на підставі постанови Головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 р.№50 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (Covid 19) та листа Міністерства освіти і науки України від 05.08.2020 р.№1/9-420 «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році».

Цей Тимчасовий порядок діятиме впродовж усього періоду дії карантинних заходів на території України.

№ пп Назва заходу Особа відповідальна Термін усунення Відмітка про виконання
1. 2. 3. 4. 5.
1 Розробити та затвердити інструкції : · З охорони праці під час роботи в закладі освіти в умовах карантину ; · З охорони праці під час дистанційної роботи в умовах карантину; · З безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу під час карантину; · З безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу про дотримання обмежень задля запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби(Covid 19) спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2; Адміністрація закладу до 31.08.2020р.
2 Завершити ремонтні та профілактичні роботи, здійснити прибирання усіх навчальних приміщень та прилеглої території закладу (дезінфекція) Завідуючий господарством Бессараба О.А. до 31.08.2020 р
3 Провести інструктаж з безпеки життєдіяльності для учасників освітнього процесу з питань запобігання поширенню короно вірусної інфекції (Covid 19) , дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів,навчання щодо одягання,використання,зняття засобів індивідуального захисту,їх утилізації Класні керівники 1-11класів до 01.09.2020 р
4 Провести роз’яснювальну роботу з батьками здобувачів освіти щодо необхідності впровадження в закладі освіти обмежувальних заходів стосовно відвідування закладу освіти (дистанційно) Заступники директора Скворцова ОВ., Пугачова Н.М., Класні керівники 1-11класів до 01.09.2020 р
5 Порекомендувати батькам здійснювати щоденну ранкову термометрію дітей та не відправляти їх до школи ,якщо температура тіла підвищена і наявні ознаки респіраторного захворювання Класні керівники 1-11класів до 01.09.2020 р
6 Проінформувати батьків,діти яких належать до категоріїй,яким не рекомендовано перебувати в закладі освіти (особам з хронічними легеневими хворобами ,особам які мають розлади імунної системи ,особам на захворювання на цукровий діабет тощо) про можливість продовження за формами здобуття освіти,що максимально відповідають потребам їхнього захисту та безпеки Заступники директора Скворцова ОВ., Пугачова Н.М., Класні керівники 1-11класів до 31.08.2020 р
7 Проводити роз»яснювальну роботу з персоналом та здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів корона вірусної хвороби (Covid 19) серед персоналу або здобувачів освіти Сестра медична Гаврилюк Л.І., Сестра медична Гаврилюк Л.В. Постійно
8 Розробити алгоритм дій на випадок надзвичайної ситуації, пов»язаної з реєстрацією випадків захворювання на корона вірусну хворобу (Covid 19) серед здобувачів освіти та працівників закладу освіти Адміністрація, Сестра медична Гаврилюк Л.І., Сестра медична Гаврилюк Л.В. До 01.089.20р.
9 Не допускати до роботи персонал, визначений таким, який потребує самоізоляції відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я Директор закладу, Сестра медична Гаврилюк Л.І., Сестра медична Гаврилюк Л.В. На період карантину
10 Проводити інструктажі для працівників щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції (Covid 19),дотримуватись правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів. Директор закладу, Сестра медична Гаврилюк Л.І., Сестра медична Гаврилюк Л.В. На період карантину
11 Допускати до роботи персонал закладу освіти за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора, захисного щитка або маски, тому числі виготовленої самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром Сестра медична Гаврилюк Л.І., Сестра медична Гаврилюк Л.В. На період карантину
12 У разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла понад 37,2 0С або із ознаками гострого респіраторного захворювання, такий співробітник не допускається до роботи з рекомендаціями звернутись за медичною допомогою до сімейного лікаря Сестра медична Гаврилюк Л.І., Сестра медична Гаврилюк Л.В. На період карантину
13 При появі підвищеної температури тіла понад 37,2 0С або із ознаками гострого респіраторного захворювання вдома, співробітник повідомляє свого безпосереднього керівника та не виходять на роботу, одночасно звертаючись за медичною допомогою. Директор закладу, Сестра медична Гаврилюк Л.І., Сестра медична Гаврилюк Л.В. На період карантину
14 Усі працівників закладу забезпечити засобами індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи.Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну безпосередньо на робочому місці працівника Зав.господарством Бессараба О.А. До 01.09.2020р.
15 Після кожного зняття засобів індивідуального захисту та перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом. Сестра медична Гаврилюк Л.І., Сестра медична Гаврилюк Л.В. На період карантину
16 · організувати централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів; Директор закладу Зав.господарством Бессараба О.А. На період карантину
17 · проводити навчання працівників щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, контроль за виконанням цих вимог Сестра медична Гаврилюк Л.І., Сестра медична Гаврилюк Л.В. Постійно
18 · забезпечити необхідні умови для дотриманням працівниками правил особистої гігієни (рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук тощо) Зав.господарством Бессараба О.А. Постійно
19 · обмежити проведення масових заходів (нарад, зборів тощо) в закритих приміщеннях (окрім заходів необхідних для забезпечення функціонування закладів освіти - проведення педагогічних рад, засідань ректоратів, конкурсних комісій конференцій трудового колективу тощо) Адміністрація закладу На період карантину
20 · забезпечити медичний пункт закладу необхідними засобами та обладнанням (безконтактними термометрами, дезінфекційними, в тому числі антисептичними засобами для обробки рук, засобами особистої гігієни та індивідуального захисту) Зав.господарством Бессараба О.А. До 01.09.2020р.
21 · розмістити інформації (плакатів/банерів) про необхідність дотримання респіраторної гігієни та етикету кашлю. Заступники директора Пугачова Н.М. Скворцова О.В. На період карантину
22 · розробити маршрути руху здобувачів освіти (залучаються всі можливі входи в приміщення закладу) та скласти графік, за яким відбувається допуск здобувачів освіти до закладу. Графік допуску повинен бути сформований таким чином, щоб запобігати утворенню скупчення учасників освітнього процесу. Забороняється допуск до закладу освіти батьків або супроводжуючих осіб, крім осіб, які супроводжують осіб з інвалідністю. Директор закладу Зав.господарством Бессараба О.А. До 01.09.2020р.
23 · Педагогічному складу закладу освіти перед початком занять проводити опитування учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби Класні керівники 1-11 класів, Вчителі предметними На період карантину
24 В разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби, за відсутності батьків, здобувачі освіти одягають маску, тимчасово повинні бути ізольовані в спеціально відведеному приміщенні закладу, інформуються батьки (інші законні представники) та приймається узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров'я. Сестра медична Гаврилюк Л.І., Сестра медична Гаврилюк Л.В. На період карантину
25 Після вилучення особи з симптомами інфекційної хвороби в приміщенні, де перебувала така особа, проводиться провітрювання поза графіком та дезінфекція висококонтактних поверхонь Зав.господарством Бессараба О.А. На період карантину
26 Вхід до приміщень закладу дозволяється при наявності захисної маски або респіратора. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов'язковим. Для учнів 1-4 класів вхід та пересування приміщеннями закладу освіти дозволяється без використання захисної маски або респіратора Чергові працівники; Сестра медична Гаврилюк Л.І., Сестра медична Гаврилюк Л.В. На період карантину
27 На випадок , якщо заклад попаде до «помаранчевого» рівня епідемічної небезпеки, педагогам в процесі викладання навчальної дисципліни рекомендовано використовувати захисні щитки. Багаторазовий захисний щиток використовується та дезінфікується відповідно до інструкції виробника Зав.господарством Бессараба О.А. Сестра медична Гаврилюк Л.І., Сестра медична Гаврилюк Л.В. На випадок «помаранчево го» рівня
28 На всіх входах до закладу організувати місця для обробки рук антисептичними засобами. Місця для обробки рук позначити яскравим вказівником про правила та необхідність дезінфекції рук (банер, наклейка, тощо). Зав.господарством Бессараба О.А. На період карантину
29 Мінімізувати пересування здобувачів освіти між навчальними кабінетами, аудиторіями повинно бути мінімізованим, зокрема, шляхом проведення занять впродовж дня для одного і того ж класу (групи) в одній і тій самій аудиторії (кабінеті), застосувавши різні підходи до організації вивчення дисциплін тощо Заступники директора Пугачова Н.М. Скворцова О.В. На період карантину
30 Передбачити у розкладі занять необхідно можливість визначення різного часу початку та закінчення занять (перерв) для різних класів та груп. Заступник директора Скворцова О.В. На період карантину
31 Забезпечити раціональне використання запасних виходів із закладу освіти, використання розмітки на підлозі, що полегшує організацію двостороннього руху коридорами, виокремлення зон переміщення для різних вікових категорій здобувачів освіти Зав.господарством Бессараба О.А. На період карантину
32 Забезпечити проведення занять з окремих предметів на відкритому повітрі Вчителі предметники На період карантину Погодні належні умови
33 Заповненість актової зали під час проведення занять, що передбачають поєднання кількох класів (груп), не повинна перевищувати 50% при забезпеченні максимальної дистанції між здобувачами освіти Заступники директора Пугачова Н.М. Скворцова О.В. На період карантину
34 У разі підтвердження випадку коронавірусної хвороби СОVID-19 в одного з учнів , всі інші учні відповідної групи визнаються такими, що потребують самоізоляції, та повинні вживати заходів, передбачених галузевими стандартами в сфері охорони здоров'я. Сестра медична Гаврилюк Л.І., Сестра медична Гаврилюк Л.В. На період карантину
35 У санітарних кімнатах потрібно забезпечити наявність рідкого мила та паперових рушників (або електросушарок для рук). Використання багаторазових рушників заборонено Зав.господарством Бессараба О.А. На період карантину
36 Основним заходом гігієни рук в умовах закладу освіти є миття рук з милом.Використання антисептиків доцільне лише в тому випадку. коли відсутній доступ до проточної води з милом. Протирання рук вологими серветками з метою знезараження або як заміна миття рук або антисептичної обробки не рекомендується. Сестра медична Гаврилюк Л.І., Сестра медична Гаврилюк Л.В. На період карантину
37 Після проведення занять у кінці робочого дня необхідно провести очищення і дезінфекцію поверхонь (в тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил, тощо). Технічні працівники; Зав.господарством Бессараба О.А. На період карантину
38 Після кожного навчального заняття проводити провітрювання впродовж не менше 10 хвилин. При провітрюванні слід забезпечити безпеку дітей шляхом встановлення замків та фізичних обмежувачів на вікна Технічні працівники; Зав.господарством Бессараба О.А. На період карантину
39 розробити графік харчування здобувачів освіти. Провести розрахунок максимальної кількості учнів, які можуть одночасно отримувати (на лінії роздачі) та вживати їжу, не порушуючи фізичної дистанції 1 метр. Організація мультипрофільного харчування за типом «шведського столу» та шляхом самообслуговування на період карантину не дозволяється. Директор закладу Постійно
40 Функціонування питних шкільних фонтанчиків на території закладу освіти не дозволяється. Питний режим здобувача освіти організовується з допомогою використання індивідуальних ємностей для рідини або фасованої питної продукції Зав.господарством Бессараба О.А. Постійно
41 При організації харчування забезпечити відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб. Зав.господарством Бессараба О.А. Постійно
42 Усіх працівників харчоблоку забезпечити засобами індивідуального захисту із розрахунку захисна маска на 3 години роботи, одноразовими рукавичками. Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці працівника Зав.господарством Бессараба О.А. Постійно
43 Після кожного зняття засобів індивідуального захисту (захисних масок одноразових рукавичок) перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом. Сестра медична Гаврилюк Л.І., Сестра медична Гаврилюк Л.В. Постійно
44 Працівник їдальні, який видає страви або здійснює розрахунок, повинен бути забезпечений засобами індивідуального захисту: захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками Зав.господарством Бессараба О.А. Постійно
45 При організації харчування забезпечити умови для дотриманням працівниками правил особистої гігієни - рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук, тощо. Зав.господарством Бессараба О.А. Постійно
46 З працівниками харчоблоку провести навчання щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, забезпечити контроль за виконанням цих вимог Сестра медична Гаврилюк Л.І., Сестра медична Гаврилюк Л.В. Постійно
47 Організувати централізований збір та утилізацію використаних засобів індивідуального захисту (захисні маски, респіратори, гумові рукавички, захисні щитки), паперових серветок в окремі контейнери/урни (картонні або пластикові), з кришками та поліетиленовими пакетами, наступним чином: кількість та об'єм (місткість) контейнерів/урн визначити з розрахунку на кількість відвідувачів закладу освіти, з подальшою утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів; · контейнери встановити біля входу в заклад освіти, коридорах та санвузлах; · поліетиленові пакети з контейнерів, у яких зібрано використані засоби індивідуального захисту (захисні маски. респіратори, гумові рукавички, захисні щитки), необхідно замінювати після заповнення або за графіком, щільно зав'язувати (рекомендується використовувати додатковий пакет для надійності зберігання використаних засобів індивідуального захисту) та наносити маркування («використані засоби індивідуального захисту»);щоденно здійснювати дезінфекцію контейнерів, картонні контейнери одноразового використання після використання підлягають утилізації. Директор закладу; Зав.господарством Бессараба О.А Постійно

Кiлькiсть переглядiв: 134

Коментарi